NEW IN

Jätte skrynklig men denna söta topp från Odd Molly fyndade jag till här om dagen. Jag var i Odd Mollys egna butik på Östermalm och då hade dom 51% rabbat på nästan alla kläder så då slog jag till på denna söta. Från början kostade den 599kr men nu fick jag den för 292kr ! Sjukt värt.
Köpte även denna söta blus från h&m. Den är blå och vit randig och sen har den öppningar över axlarna och en triangelformad öppning i ryggen + öppning framtill som man antingen kan knyta (som jag gjort på bilden) eller bara ha öppet. Tycker verkligen att denna blus är super fin! Ser framemot att använda denna med en vit jeanskjol eller vita byxor. Super snyggt! Den kostade 199kr.
Har jäätte länge velat ha denna Busnell liknande koftan. Men jag har känt att de varit ovärt att lägga 700 spänn, eftersom att jag är så snål haha. Men nu var den på rean, endast för 300kr så då slog jag till och köpte den. Dock är jag lite osäker på om jag ska behålla den för jag köpte den i storlek small och den är lite förstor, så får se ifall jag hittar någon i XS eller om jag lämnar tillbaka den eller behåller den. Men den är super fin så de överväger nog på att jag behåller den haha. 
Sedan gick jag förbi NK och köpte dessa fina Calvin Klein trosor. De kostade 169kr.
Sedan har jag köpt en liten spegel som jag ska ha med mig till ett läger som jag ska på på Måndag. Lägret heter Hampe och det är ett kristet kamping läger och då ska jag tälta med mina kompisar. och eftersom att jag har erfarenhet från tidigare år så kom jag på att det är smidigt att ha med sig en sån här spegel för att kunna sminka sig i tältet. Denna är så bra för den är lagom stor och lätt att få med sig, samtidigt som den har ett skaft som man kan antingen hålla i eller "böja" så att den står upp. Sedan har den även en vanlig spegel på ena sidan och en "inzoomad" spegel på andra sidan. Jag älskar sånna här speglar, dom är så praktiska och grymma. 80 kr på Åhléns. 
Sist men inte minst så har jag köpt denna byxdress från Zara på rean för 249 kr. 
Men denna ska jag kanske byta storleken på eller lämna tillbaka då den satt lite konstigt på mina ben. Annars var den super fin och framförallt med sin öppning i ryggen .
Hej där! Innan du skickar iväg din kommentar så kan du tänka på:
1. Skriv inget taskigt eller kränkande
2. Tänk på ditt språk
3. Man kan söka upp genom Id nummer vem som har skrivit kommentaren
4. Jag måste godkänna kommentaren innan allmänheten kan se den
Tack för att du visar respekt! :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Va kul o få se va du köpt :)

2016-06-30 @ 18:32:18 / URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0